sâmbătă, martie 15

BLI condamna depravarea Roblogfest

Expansiunea rapida a bisericii lui Ilau in comunitatea bloggerilor din romania ne bucura si ne face sa-i inchinam rugaciuni de multumire lui Ilau. Din aceste motive Apostolii Bisericii lui Ilau, mai exact Voltron, Hahaleros, Alcazar si prin slava divina a lui Ilau, chiar Prietenul lui Ilau insusi au participat la petrecerea de decernare a premiilor Roblogfest.

Din pacate am fost dezamagiti inca de la inceput cand am aflat ca evenimentul se va tine in Fabrica, un loc al depravarii si un focar de pacat si pierzanie. Harul de misionari ne-a impins totusi inainte. Ce am gasit nu a fost o surpriza, o multime de pacatosi, angajandu-se in pacatul bauturii si al distractiei.

Dupa ce ne-am facut rost de tricourile cu Fredo si Pidjin a inceput anuntarea castigatorilor, pe care Apostolii lui Ilau ii cunosteau deja, Ilau insusi comunicandu-ne cu trei zile inainte lista cu invingatorii. Nu mica ne-a fost surprinderea cand am descoperit ca juriul si organizatorii corupti au viciat rezultatele, castigatorii de drept ai concursului, Rezistenta Urbana, fiind inlaturati complet din top 3 la toate categoriile, fara indoiala din interese pagane si obscure ale organizatorilor.

Afland astfel de vesti am parasit rapid aceasta cloaca a pacatului si ne-am intors la casele noastre pentru rugaciune. Va asiguram, dragi frati adoratori de Ilau, ca dupa ce Biserica Lui Ilau va prelua puterea in Romania astfel de pacate impotriva lui Ilau se vor pedepsi cu biciurea organelor de inmultire, astfel incat nimeni sa nu mai nesocoteasca Voia lui Ilau.

Later Edit: Tocmai am fost anuntati de Prietenul lui Ilau ca Ilau a traznit masina asa-zisului "copsaneanul", acesta prabusindu-se intr-o rapa de 300 de metri adancime, intre Rucar si Bran. Noi nu putem decat sa remarcam ca s-a facut dreptate.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hello. And Bye.

Anonim spunea...

canada splice oscommerce lafonkxr baeza antimalarial siddhartha totravel induatrial bloggersare suman
lolikneri havaqatsu